.Torsdag.

Idag var jag en bra flickvän.
När Niklas kom hem hade jag lagat wok-kött, ris och wokgrönsaker och vitlökssås. Sen till efterrätt hade jag gjort chokladpudding och melonbitar och så hade jag köpt lite chokladgodis (Niklas gnäller alltid för att jag inte köper choklad när jag handlar godis)
Nu har vi fikat allihopa. Salka äter melon som en galning (det ligger melonskal över hela golvet. Det ska bli mkt roligt att ta reda på sen)

Dom skulle komma hit och tapetsera om imorse klockan åtta. När jag gick till towe klockan 10 hade dom fortfarande inte kommit.. bra med hantverkare!
Hur som helst så hade han tapetserat när jag kom hem och det vart mkt bra!!

Segt på jobbet idag med. Har haft en klipp och en klipp & färg. Så jävla segt att bara sitta. Jag tänker INTE föna vågor!

Hörde dessutom att det fortfarande var bråk på skolan! Patetiskt är var det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0