.Tisdag.

Har varit så jävla segt på jobbet idag. Till sist fick jag tre kunder ändå.. men still..
Fick jeans idag av jobbet, mycket uppskattat kan jag säga!!

Sen har jag varit och tränat. Body Jam idag. Skitroligt. och eftersom Kristin är såååå braaaa så blir man bara mer pepp!

Har börjat träna på att göra dreads idag. Mkt intressant. kan dock inte förstå varför man skulle vilja förstöra håret så, men det är ju å andra sidan verkligen inte mitt problem!

ja, men det här blev ju tråkigt.
Nu ska jag hoppa in i duschen vilket år som helst, och sen ska jag försöka få i mig nåt att äta!

Angående mitt träsk! JA, Zalla. Jag är en hårding. Och jag biter ihop istället för att bryta ihop (jag bryter bara ihop när ingen märker det ibland)


Kommentarer
Postat av: Persa

men dreads.. det är inte det finaste precis.. eller ja.. det finns väl dom som tycker det

2007-09-12 @ 21:38:49
URL: http://johannatjorven.blogg.se
Postat av: Marita

hej.jagvillsedinnyafrisyr.snälla.puss

2007-09-13 @ 13:41:32
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0