.Söndag.

Gårdagen var en mkt intressant kväll.
Spådde Lovisa i tarotkort efter vi hade ätit våran utomordentligt goda middag. Sen försvann vi in i dimman. Eller iallafall jag! Drog en shot av hallonvodka och sen drack vi en grogg och det blev några mängder vin för mycket.
Jag var mycket onödigt full. Spillde cola i hallen och visste inte om jag hade spytt eller inte..
Det gjorde jag också iof, men inte på hallbänken. Och så pratade jag med Katja. Hon skulle ringa idag, så jag kanske åker och hälsar på henne nästnästa helg. Mkt trevligt.
Nästa helg är det ju som bekant annat som står på schemat! hihi

Jag lyckades häva mig upp strax innan 9 för att gå på salongen och hämta mina saxar eftersom fadern skulle komma hit och bli klippt. Drar av 300 på lånet som jag trodde att han hade glömt.. det hade han dock tyvärr inte!!

Sa jag det förresten, har lagt undan ett par tights tills imorron... tränings also. Försökte lägga in det lite fint så att pappa skulle bli sugen att betala dom.. Det var han nog dock inte.. eller så förstog han inte vad jag fiskade efter. Det var synd.

Mycket skönt med en vilohelg. Musklerna fick vila lite. Har kört fyra pass den här veckan, så det får jag väl vara nöjd med.. Nu till veckan blir det dock fem! Som vi sa, jag och Lovan, när vi häromdan diskuterade. Det har inte hunnit bli tråkigt än. Efter ett tag har man ju alltid blivit lej, men nu peppar vi varann.. Istället för att försöka få den andra att inte träna bara för att man själv inte vill... Som vi gjorde i Övik. Mkt dåligt. Det hela kan ju iof bero på att jag har nån att träna med nu. Innan jag flyttade så tränade jag alltid själv, vilket var mkt trist!

Nej, det här går inte. Mamma och Eva kommer snart med lilla Salka. Så jag ska klippa Eva och tydligen så skulle dom ha fika om dom kom in! Så jag måste handla så jag kan baka!
Nu ska jag återgå till att vara gravt bakfull och dricka cola resten av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0