.Söndag.

Ovanligt att man ska behöva vara arg jämt!!! idag gatt jag ringa comhem igen.. det tog EN HALVTIMME!!!! Vad är problemet? Har inte comhem nog med pengar att anställa folk så man slipper sitta i kö i hundra år?
Faktum är att det skulle underlätta för de som jobbar också. För slipper jag sitta i kö i 30 minuter så är jag nog fan så mycket trevligare när jag väl kommer fram och så slipper comhem människan sitta och höra när jag fräser åt han! Det om det..
Vi skulle fått ett nytt modem eftersom mitt uppenbarligen inte har fungerat de senaste hundra åren! (därav dåligt med bloggning) Ringer och skäller på comhem och undrar varfan mitt modem är.
Anledning till att internet inte har fungerat är för att det nya modemet är det som är inkopplat hos dom.. ehm va? Och vi har fått en e-avi på modemet som låg uppe på livs och deli.. ja, men vi gör så att jag plockar fram min lilla avi med ett internet som inte funkar? JÄVLA IDIOTER!!!!

Ja, låt oss inte var arg längre nu.
Idag har jag diskat och städat. Så nu är det nästan fint. Fastnade vid datorn för att jag hade en del bloggar att ta igen, och även så har jag börjat spela kungen igen.. OMG man e ju fast.

Kommentarer
Postat av: Persa

amen.. vad har dom för nå fel?! har dom svårt att förstå svenska?!

2007-09-02 @ 18:27:41
URL: http://johannatjorven.blogg.se
Postat av: Marie G

Tony ångrade sitt kontrakt med ComHem digitaltv, men fick inte tag i dem under de 14 dagarna man har ångertid, så de tvingade honom att ha kvar skiten. hur kan de göra så? Det är ju inte hans fel att man inte kommer fram på telefon hos dem eller får något svar på mejl. Grrrrr!!!!

2007-12-15 @ 14:46:31
URL: http://www.nightlife.se/Pluttis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0