.Onsdag.

Så.. Imorse var jag inte alldeles för pigg kan jag lova. Lovisa och Erika var kvar till halv tolv snåret. Men det var trevligt med lite sällskap i spökhuset. Sen satte jag på Linas kvällsbok och så gick jag och Salka och la oss.

Hur som helst. Dagen har varit ganska lugn faktiskt. Fast eftermiddagen har varit fullbokad. Skönt att vara fullbokad så det inte blir så mycket dötid. Imorron är jag fullbokad på förmiddagen, och hoppas på att det fylls på.

Salka har blivit stora vovven nu! Kan hoppa upp i mitt knä från golvet. Mkt skicklig. Hon har haft två extremt tråkiga dagar nu kan jag tänka mig. (kanske därför hon käkade upp mina p-piller)m Niklas har varit på konferens i stockholm och kommer hem ikväll (jihoo) Also har salka fått vara ensam ända tills jag kan smita ifrån en liten liten stund på lunchen. Annars är ju Niklas hemma längre än mig.. kan vara hemma en stund på lunchen och kommer även hem tidigare än mig.. Jag säger ingenting så har jag ingenting sagt. Men han har en slappt jobb om man jämför med en annan som sliter hela dagarna med att få folk fina! :D

Nu ska jag läsa lite bloggar, få i mig nån mat och sen ska jag och Salka gå ut och kasta lite boll innan jag drar iväg på Body Pump. Ja en annan är ju stark numera!

Kommentarer
Postat av: Zalla

Tjenamors! Klart dom ska vara polare. Perfekt, kan dom leka med varandra. Haha! Går det bra att träna?? Nästa vecka börjar min viktminskningsgrej, jiho. Det ska bli kul. Jajjemensan! Jag har gått runt berget jag, det är lååångt. Haha! Hälsa Salka. Pussar

2007-09-05 @ 18:08:52
URL: http://zalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0