Omg, jobbigt.

Kom alles nyss innanför dörren efter att ha varit på ett mycket angenämt pump pass. Är heelt slut.

Lastade på mer på ben och rygg idag, så det lär ju kännas imorron!
MEN FYYYY FAAAAN! Den där störiga är ju fortfarande på Pump! L A S T A   I N T E  P Å   S Å  M Y C K E T  S Å  A T T  D U  I N T E   O R K A R  G E N O M F Ö R A   P A S S E T!!!
Om man går dit för att visa att man är stark är man ju dum i huvve! Och om man ska lasta på så mycket så att man inte klarar av att varken göra i takt eller fullfölja övningarna så kanske man borde fundera på att antingen lasta på lite mindre eller kanske gå upp och lyfta skrot i gymmet! Det är I N G E N  som vill höra ditt stånkande!
Mkt störigt med instruktörer som inte gör i takt heller. Man vill ju inte göra i otakt. Men om man gör i takt så ser det ju ut som att man gör i otakt, eftersom alla andra gör fel! jag har rätt! och du hörde mig!
OCH VARFÖR ORKAR ALLA TANTER MER ÄN MIG??????
Så..
Gnäll nr. 2
I min trappuppgång står det en lapp med texten: FÖRBJUDET ATT RÖKA I TRAPPUPPGÅNGEN!
Då undrar ju jag. Hur kommer det då sig att kineserna när nere får röka i sin lägenhet och sen öppna dörren? Det är ju för fan samma sak som att röka i trappuppgången! Det luktar ju ända upp till mig!!!
Jag är så trött på kineserna nu som röker hela tiden! Jag tror att det är nåt fuffens på gång!

Nu väntar jag på att Niklas ska komma hem så jag kan duscha. Han har nämligen inte sett nya frisyren, och det känns inte som en god idé att visa han den första gången när jag precis har duschat. Mitt hår är som bekant inte i sitt esse när det är blött.. (eller för den delen har torkat efter att ha varit blött)

Imorron är det Balance som står på schemat och på fredag har vi bokat in oss på ett pump pass igen! Vi blir ju stark vi! Och till veckan börjar balla Zalla träna med mig också! GRYMT roligt!

Fast faktiskt, jag tjyvkikade runt litegrann idag när jag hade lastat på extra mycket på en övning. Och jag HADE faktiskt mer än några i salen. Mer än några tanter faktiskt.. yyeeesss!! Det tärde iof på krafterna, men det var det värt.
Imorron är det sovmorgon som gäller.. Mkt skönt och MKT längesen. (iof ska väl Salka ut runt 6-7 snåret ändå) Tove är inte i stan imorron så ingen sjukgymnastik på morgonen! aaah. Och jag KAN ju faktiskt krypa ner hos Niklas igen när Salka fått promenera lite.

Nu ska jag ringa Niklas.


Kommentarer
Postat av: poopi

..men jävla tanter till å lasta på alltså! man blir ju vansinnig att dom är starkade än en annan. men gnäll 1 är ju befogat..för vem fan gör i otakt. det är ju det värsta som finns.. det går ju inte göra då.!

2007-09-05 @ 23:04:33
URL: http://ontop.blogg.se
Postat av: Zalla

Amen, fy fan för stånkande personer. När jag gick på pump förut var det alltid en gubbe som lastade på ca 100 kilo på varje sida, såg ut som om stången skulle gå sönder, sedan stånkades det förjävla mycket. Men hallå, fel och inte lasta på så du inte orkar. Fy fan, för sånna som stånkar.Han svettades också hur mycket som helst, han hade en handuk med sig för att torka på sig och på golvet. Men hallå! Hahaha! Japps, jag följer med på pump nån dag. Kanoners. Pussar

2007-09-06 @ 11:51:44
URL: http://zalla.blogg.se
Postat av: Ida

men du, då ses vi på body balancen ikväll!

2007-09-06 @ 17:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0