.Måndag.

Fick sovmorron imorse.. vilket inte gjorde sån stor skillnad då salka inte kom till ro utan låg och snurrade på och skulle ligga på min mage, på min hals, på mitt huvud och mitt i allt så snarkade både hon och Niklas!
Hur som helst har jag haft en djävulska svacka idag. Har varit kallsvettig nästan hela tiden när jag har klippt och egentligen inte haft en aning om vad jag har hållt på med. Hoppas det känns bättre imorron!

Igår fick jag min present av Niklas. Fick en RipCurl tröja som var jättefin.. Jag blev glad.
Nu har jag varit på Pump ikväll och sen kom jag hem och möttes av en latgris i soffan som inte hade diskat, så nu fick jag ta itu med det själv!

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta mitt hår med mitt fabulous shampo och sen ska jag dricka rabarber/grädd te och äta en bulle som moster eva har bakat och vara sur på Niklas för att han är laaaat

(kommer ha ont imorron. tydligen så hade jag och lovisa blivit starka och det var en ökning både lite här och där.. Mkt jobbigt men skönt) 

Kommentarer
Postat av: Persa

Åååh.. Rabarber/grädd.. Hur gott som helst det!

2007-09-04 @ 18:14:12
URL: http://johannatjorven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0