Lördag

Gårdagen bjöd på en trevlig kväll. Först var jag och Lovan och tränade (eftersom vi är duktiga) och sen var jag hem och duschade och gjorde mig iordning och sen vankades det kina för hela slanten med syster!
Det var mycket gott, och jag åt tills jag nästan spydde. Sen handlade vi godis och cola och gick hem och åt det och såg på freaky friday (även fast man hade sett den hundra gånger) och sen såg vi mean girls (även fast man hade sett den TVÅhundra gånger) .. båda däckade under meangirls och vaknade av att Niklas kom hem. Mkt trött!

Idag sov vi länge eftersom vi har hundfritt och sen så gick jag och lovisa och fikade fikabuffé på domus. (ja jag vet att vi är tjock) sen var jag och testade träningskläder och la undan ett par byxor på stadium. Imorron krävs lite jobb för att jag ska klara resten av månaden känns det som.
Nu har vi nyss varit och handlat lite, och snart ska det bli bakade potatisar med skagenröra, och en dunk vitt vin ligger och väntar i kylskåpet. Kan bli en trevlig kväll.
Vi inhandlade även morötter och dipp! Ett nyttigare fettoalternativ..

Jag MÅSTE ha tappat fett nu känns det som. Känner mig mycket smalare än för en månad sen. Nu vågar jag ju kanske tillochmed träna i ett par löptights. Spännande!

Det tål ju även att tilläggas att Lovisa blev antastad av spöket inatt. Hahaha.. jag SA ju att det finns!

Det kanske jag aldrig skrev om. Hur som helst så skrev jag ju att Salka känner av nåt i lägenheten. Hon skäller och morrar på saker som inte finns (eller saker som vi inte ser snarare). Häromdan när Salka råkade bajsa lite i sovrummet och Niklas pga lukten gick och la sig på soffan så började det rinna vatten ur duschen. Och då pratar vi RINNA inte droppa.. Insåg att jag blev mycket rädd. Efter en liten stund hörs knäppningar (inte vanliga i fläkt och golv som alltid är) och Salka börjar skälla och morra. Hon låter riktigt elak och så brukar hon inte låta.
Jag tvingade iaf Niklas att komma och lägga sig i sovrummet eftersom jag hade öppnat ett fönster och bajslukten inte fanns längre. När vi har gått och lagt oss så hörs typ steg ute i hallen. Som när man går barfota på plastgolv. Ni vet hur det låter, som att man fastnar lite.. Mkt besvärligt spöke!
Och inatt som sagt blev Lovisa medveten om att det var här! Men det får hon ta i sin blogg om hon känner att hon vill dela med sig!

Nu är det dags att röra ihop lite skagenröra och käka lite inom en snar framtid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0