Fortfarande sjukling

Har varit hemma idag med.. Och idag har jag faktiskt ätit godis.. och jag skäms lite över att säga det, men jag har faktiskt lite dåligt samvete över det! Jag trodde inte att jag skulle bli så fjantig, men jag har ju faktiskt varit jätteduktig och bara "fuskat" på helgerna.
Det av den enkla anledningen att jag inte tror på att förbjuda saker, utan man kan unna sig ibland istället!

Blir hemma imorron med men blir det inte värre är jag tillbaka på jobbet på torsdag.
Känns hur bra som helst att det är löning på tisdag. Det behöver VERKLIGEN! Och eftersom ingenting kan bli värre än den lönen jag fick sist så känns det even better!

Jag har planer på att köpa en laptop men det känns verkligen som att jag har för mycket skulder för att ens få tänka tanken just nu!
Snart kommer Ewa förbi för en klippning.
Amanda har gjort sjukbesök under dagen, och jag såg att jag var tvungen att klippa henne med då hon såg ut som sju svåra år i håret. Tur att jag kan göra nånting åt det när som helst! Tvingar hit henne senare under dagen kanske.
Lovisa kommer sen också. Och då ska vi äta glass.

NU ska jag gå och diska 10 saker.

Hoppas det löser sig till deadline, men ingen av oss orkar mer...

Kommentarer
Postat av: Persa

Tråkigt att vara sjuk.. men skönt samtidigt.. För då får man vara hemma å inte göra nånting=) men du lina.. när ska du klippa mig då;)

2007-09-18 @ 19:19:35
URL: http://johannatjorven.blogg.se
Postat av: Marita

Tjenare fuckinfabulous! Är du fortfarande krasslig.
Puss

2007-09-19 @ 11:30:00
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0