För din egen skull...

Jag hoppas att du är nöjd med ditt val när identitetskrisen är över. Hoppas att du hittar vad du söker, för jag kommer inte att vara kvar längre! Jag hoppas även att du tycker att det är värt det!
Jag kan inte lita på dig och har blivit sviken så fruktansvärt många gånger nu så jag sticker! Jag är så fruktansvärt trött på att alltid vara andrahandsval. Jag duger endast om inget annat, mer intressant, dyker upp. Jag är så lej på att alltid sitta och vänta på dig. Du är inte värd mig!
Som sagt, du är fruktansvärt illojal och hade du vetat vem jag var så hade du vetat att det inte var okej. Hade du vetat vem jag var hade du även vetat att jag ALDRIG någonsin glömmer något någon har gjort! Jag kommer aldrig över om någon gör mig besviken. Det är inte bara saker du skulle ha vetat, det är saker du BORDE ha vetat!

Som sagt, tack syster och Sara och Saya för att ni lyssnar på mitt gnäll när ingen annan gör det. För att ni lyssnar på mitt gnäll när andra har tröttnat. Jag vet att jag framstår som en mycket elak och hatisk människa. Men när man blir sviken nog många gånger så måste man få berätta för nån. Det känns som om jag har ett svart moln i själen som äter upp mig inifrån. Det låter skitfånigt, men det är den exakta känslan jag har. När man inte har nån att vända sig till som kan lösa problemen, utan bara lyssna. Då kommer allt gnäll på en och samma gång, och av den enkla anledningen framstår jag som en bitter och cynisk människa.
Jag hittade en gång bilder på mig när jag var 3-4 år. På alla bilder ser jag fruktansvärt olycklig ut. Det var tungt att se en så liten jag vara så olycklig. Jag är trött på det nu!


Kommentarer
Postat av: Marita

Följ med till sundsvall så ska jag göra dig glad!
Puss

2007-09-29 @ 11:30:16
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0