BTW

Jag kan inte låta bli.. men jag skriver inte ut några namn!

För det första.. DU måste ju vara helt sjuk du! Du är så jävla dum och jag önskar att hon aldrig hade haft nåt med dig att göra! Du verkar ju inte ha några problem att dela med dig så låtsas inte att du tycker om henne bara för att du ska ha nån att regelbundet sätta på! Bara för att ingen annan vill ta i dig borde du inte gå på yngre som tror på dina lögner!! Jag kommer göra allt för att få henne att förstå vem du är, för det ser hon tyvärr inte! Ring mig inte mer och skäll på mig, för jag vill inte höra din röst!! hejda

och en sak till
DU är fruktansvärt illojal och det har egentligen aldrig varit nån skillnad. Gång på gång blir jag sviken och jag orkar inte bli sviken mer! Det kan tyckas som en skitgrej, men hade du vetat vem jag är så hade du även vetat att det här är inte okej! Säg inte en sak och gör en annan!! Jag tänker umgås med människor jag litar på hädanefter.

Salka min älskling. Sviker aldrig mig =).. Även om jag lämnar henne ensam på dagarna så blir hon lika glad varje gång jag kommer hem. Inga sura miner hos min lilla plutt!!


Kommentarer
Postat av: Zalla

Tack för ditt stöd fina Lina. Tack tack tack! Hihi! I morgon blir det spännande. Hhihihihi! Pussar i massor

2007-09-25 @ 21:23:11
URL: http://zalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0