BTW

I torsdags när arbetspasset var avslutat och jag hann kolla mig i spegeln såg jag till min förfäran att jag såg föööörjävlig ut!
Som jag sa till Lovan: Jag fattar fan inte hur jag kunnat få nån kund idag, om min frisör hade sett ut som jag gjorde hade jag LÄTT vänt i dörren och gått..
För er som inte såg mig, låt mig förklara: Det såg ut som att jag hade dragit på mig en jävla mössa på huvve.. eller en hatt eller dylikt.
Lovisa höll nog med, och nu har vi kommit överens om att på tisdag är det en förändring som sker. Har gett Lovisa fria händer så det ska bli spännande att se vad som händer med pälsmössan jag har!

Kommentarer
Postat av: Persa

Hehe.. Ja men vafan.. Vissa dagar kan ju vara a bad hairday..

2007-09-02 @ 19:34:50
URL: http://johannatjorven.blogg.se
Postat av: poopi

haha.. ja, men du vet ju! ibland blir man ju vansinnig! och som sagt.. va skulle na tvätta dom överhuvudtaget? det är ju när dom börjar stå själv dom sitter som bäst! och så länge dom är spyfria så är det ju lugnt. ananrs kan man ju låta det torka och borsta bort om det krisar :D
ke-raaam!

2007-09-02 @ 23:19:33
URL: http://ontop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0