söndag

Still.. vart är marita?
Hon loggade in en sväng igår och spelade lite med mig.. Det var roligt
Tvingade Adam att spela med mig idag, men han var kass och förlorade hela tiden så han blev lej och slutade. Så nu har jag återigen ingenting att göra.
Nästa helg satsar jag på drinkkväll med pappa.. Kan bli trevligt.. Längtar tills nästa gång min alldeles egna Saya kommer hem. Vad har du där och göra?

På onsdag ska jag äntligen få färg i håret. Börjar som sagt bli lite kärringlila just nu då förpigmenteringen skiner igenom. Sen har jag beställt hår också så nu ska det bli en helmakeover :D.. kuuul med lite nytt!
Det kan sannerligen behövas.

Moahahahahahahahahahaha!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0