Solstrålen själv!!

Ja, jag har bestämt mig. Jag har bestämt mig för att sluta må dåligt. För ju sämre jag ställer mig in på att jag faktiskt mår, desto sämre mår jag ju.
Visst finns det ungefär en miljard saker man kan må dåligt över, men varför inte istället vända det till något bra?
Antingen kan jag må skit över att bli sviken, eller så kan jag må jävligt bra över att de som finns kvar för mig är de som förmodligen alltid kommer att finnas för mig?
Jag kan må dåligt över att jag är tjock, eller så kan jag må bra över att jag dels får träningskort gratis av jobbet och att jag faktiskt tar mig iväg på fem pass nästan varje vecka och att jag fortfarande tycker att det är så fruktansvärt roligt att träna!!
Jag kan må dåligt över att jag inte kan göra vissa saker, eller så kan jag må bra, och lära mig massa nya saker.
Jag kan må dåligt över alla som fått Niklas innan, eller så kan jag må HUR bra som helst över att han har valt mig nu. och att ingen nånsing kan ta ifrån oss den tiden vi har haft tillsammans.. oavsett vad som händer!
Jag kan må dåligt över att jag tjänar dåligt, eller så mår jag bra över att jag tjänar MYCKET bättre än andra under utbildning. Plus att jag faktiskt får jobba med nåt jag har valt själv och som jag tycker är roligt.

Dessutom kan jag må HUR bra som helst över att jag har min lilla vovve med uppvikt öra som alltid pussar på mig när jag kommer hem!
Jag mår bra nu!!! Jag är en solstråle

Snart ska jag iväg på Step och sen Pump. Nästa torsdag ska jag mäta fettprocent igen.. 24.9 sist.. speeeenande

Kommentarer
Postat av: Marita

Du kan även vara stolt över våran tidning LM. Nästan så att man blir sugen på att ta upp karriären igen :).
Puss

2007-10-15 @ 19:48:27
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0