Salkas nya vänner

Jag glömde ju förresten att berätta att när vi skulle åka från löken i Lördags så skulle vi gå med Salka till bilen utan koppel. Tänkte att det var ju ingen fara när vi var i lungvik.
När vi skulle hoppa in i bilen så fick dock Salka syn på några nya vänner som hon sprang fram till.. Det var två kamphundar. Sen börjar Salka hoppa på kamphundarna och jag springer runt som en galning och försöker fånga min hund.
Nyss när vi var ute fick hon en ny vän i form av en igelkott. Den blev mycket rädd när Salka ville vara kompis. Då blev Salka ledsen. och sen gick hon tillbaka och skällde på igelkotten. Då blev han ännu mer rädd.. Snällt Salka!

Jag tror att kineserna har nåt lurt för sig. Det känns som att dom står och kollar i kikhålet hela dagarna. Det är mkt underligt faktiskt. Idag när jag kom in med Salka så kom dom upp från källaren. en av dom var iklädd ett par genomskinliga byxor.. och ingen tröja? Mkt märkligt. Sen hade dom ju såklart öppnat dörren så nu luktar det rök i hela trappuppgången.

-Saknar dig-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0