Ryggskott.

Igår kväll skulle jag gå en sväng med Salka. Så jag började gick upp för backen där vid Sara, uppmot Siw ni vet. Då högg det till lite i ryggen.. jag tänkte.. oj, jag går en bit till så kanske det släpper. Det gjorde det INTE. Jag var tvungen att ringa mamma för jag kunde inte gå ett steg till. Så hon fick komma och hämta både mig och Salka. Sen började besvären. Jag visste inte hur jag skulle ligga för att det inte skulle göra jätteont. Jag kan inte sitta så bra och inte gå.. eller stå.
Nej, jag kan also inte göra ett skit.
Vaknade klockan 4 inatt av att det gjorde asont och jag kunde inte somna om. Knallade runt lite och till sist hittade jag ett paket med smaskiga 500alvedon. Åt två, sen kunde jag sova på soffan en stund. Nu har jag ätit två till, så jag kan faktiskt leva en stund.. Tills smärtstillande släpper vill säga.

Hur som helst. Det om det. Har lite uppdrag idag, sen ska jag bara vänta på att Niklas dyker upp.Lääängtar.
Nej, nu ska jag gå in till Eva och fråga hur man gör sista varvet när man har stickat färdigt. Sen ska jag sy ihop mössan och anvääända!!! =).
Sen ska jag göra en ny.. och en ny.. och en ny!

hej

Kommentarer
Postat av: Persa

men lina.. du råkar då ut för allt möjligt du..

2007-10-20 @ 15:57:51
URL: http://johanntjorven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0