Phh.

Det känns jobbigt nu.. Otroligt jobbigt.
När sanningen liksom smyger sig på mig. Jag vet vad jag borde! men jag försöker förneka det hela istället.
Jag BORDE gå till tandläkaren. Men för det första är jag livrädd, och det gick ju faktiskt inte så bra sist. För det andra så tänker jag INTE betala för en undersökning som jag vet hur det kommer att gå. Jag har kassa tänder och har alltid hål när jag går till tandis. Och jag VET att det kommer att bli så den här gången och därför tänker jag inte betala för en undersökning för att sen få betala för hållagning!

Jobbigt värre! Och java fattar jag inte hur man installerar så jag kan inte spela nåt heller.
Funderar på om lite onlinepoker är nå jag borde börja med? Förmodligen inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0