Onsdag

Salka är upprörd över något och jag vet inte riktigt vad det är.

Annars går livet både upp och ner. Ibland är det skit och jag vill fortfarande bara lägga mig ner och dö. Ibland är det bättre och jag ser faktiskt en lösning på allt.
Imorron ska jag få mitt hår och på fredag är det after work. Det ska bli grymt

Såg idag att det har kommit en ny snus. Granatäpple.. Den måste jag testa. Om inte annat för att dosan var så fin. Den var knallandes röd. Kan det vara nån juledition? Jag är förtjust i granatäpple faktiskt. Om ni inte har upptäckt det så har det kommit en ny Xider. Den är rabarber/granatäpple och den är to die for! Man skulle kunna dricka sig till döds om man inte hade nåt begrepp.. men det har jag ju... begrepp also!

Exakt NU vill Salka ut och kissa och jag ska leta reda på min kofta och sen ska jag på wellavisning och det ska bli roligt.
På söndag ska jag och Sara spela bingo och håva in storkovan. Vad ska man göra med alla pengar man har?

Hejhej


Kommentarer
Postat av: Ida

hej lina! varfør var de så længesen du hade bilder på din blogg? kan man inte få se en på salka & dig?

2007-10-31 @ 20:16:47
Postat av: Evelina

Va inte ledsen lina du är ju grym!
Granatäpple är bäst snusen lät spännande, drack cidern i helgen kanon alltså Ramlösa Granatäpple är också god!

2007-11-01 @ 08:28:19
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0