Nytt hår..

Idag har Lotta gjort en rakpermanent på mig. Det gick sannerligen över förväntan.. NU är mitt hår RAAAAKT!!! Kul..
Med lockarna försvann även volymen.. eeh. men den är ju lätt att bygga upp med lite produkt. Jihoo..
Nu är det dock lite strävt, men det ordnar sig alltid med lite intense repair!

Imorron är det visning för Wella, och på torsdag ska jag få mitt nya hår tror jag bestämt! Det ska bli mkt trevligt att se hur det artar sig. Värsta nya människan. På fredag är det after work med Lovan och Lotta igen. Det var ju en höjdare sist, så varför skulle det inte bli lika klockrent den här gången? =)..

Frågan är ju bara, om det gör nånting om jag slår på min trumma?


Kommentarer
Postat av: Evelina

MEN liina du måste åtgärda mitt håår! Slitet som fan lång lugg och snart är jag blond igen

2007-10-31 @ 08:59:40
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0