.Mina vänner.

Idag när jag satt i godan ro och klippte så hör jag ett hejdundrandes liv ute på gatan. Ett fackeltåg.. Fackeltåget innehöll endast svartrockare. Lovisa kommer förbi och frågar om jag såg mina kompisar.
Frågan är bara: varför hade svartrockarna fackeltåg? Nån som vet?
Är det gatuvåldet?

Mycket längesen jag tränade nu! Det börjar kännas lite besvärande! Men på fredag blir det iallafall träning. Imorron fyllde visst Niklas år så jag var tvungen att agera sällskapsdam när hans släkt kommer förbi. Men på fredag. Då jäklar är det Body Pump. (antar att NÅN kommer att få lite träningsvärk på lördag, efter utebliven träning?)

Jag är en suktare. Går och suktar efter sjalen med dom fula fåglarna (kråkor, skator, korpar?) och jag VILL ha.. Jag SKA ha. Bara det kunde infinna sig lite lön på kontot inom en snar framtid!

Ikväll är det visning på radisson. SFF som har, och det ska bli mycket angenämt. Så jag antar att jag borde laga mit lite spagetti och fli i mig innan det är dags att dra vidare. Det skulle visserligen bjudas på "smörgås och kaffe", men still.

Och på onsdag innan träning ska håret färgas. och det var i GREVENS tid kan jag sannerligen säga. Förpigmenteringen har liksom börjat skina igenom lite, så jag är nu lite halvt kärringlila. Fint... eller inte!
Sen har vi tänkt ut nåt som förmodligen kommer att få mig att se ut som en svartrockare ännu mer än vad jag redan gör. Men det kan bli roligt, och jag kanske inte bryr mig så jättehårt om folk tror att jag springer runt och släpper ut minkar?

jaja, dags att äta och tänka på min sjal med fula fåglar.. luvin it!

Var det till mig? Isf, moahahahahahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0