Lördag 27/10

Jag hatar mitt liv. På riktigt så HATAR jag mitt liv..
Jag har egentligen inte insett vad ensam jag är.. Fredagkväll sitter jag hemma ensam. Lördag börjar vi med att sitta ensam hemma ett tag.. Sen avslutar jag kvällen med att vara ensam. På söndagarna är jag för ovanlighetens skull faktiskt ensam!
Imorron ska jag dock gå till Sara och äta chips hela dagen! Och det har vi sannerligen gjort oss förtjänt av.
Flytt nästa helg. Det känns ju skit, men just nu finns det inte så mycket att göra åt saken.

Om 2,5 timme ska jag iväg och träna med Lovan. DET ska iallafall bli roligt.

Ett enda ord.. jag lovar...

Ska inom kort försöka göra ett ryck och pimpa till min blogg litegrann. Den är verkligen under all kritik just nu. Fan vad fuuuul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0