LM

När jag och Marita var i våra yngre dagar så hade vi en tidning som hette LM. Den var mycket innehållsrik och spännande! Det gjordes ett nummer av varje eftersom tekniken inte var allt för modern när jag var ung. Sen startade vi en tidning som hette AU om jag inte minns helt fel. Då var det jag, Sara, Marita och Frida. Sen tror jag att Annso började på redaktionen efter ett tag. Då tvingade vi även Mona att kopiera tidningen på Jämtlamell så då fick vi flera nummer!
Det ni! Det är inte alla som har varit chefsredaktör.
(Kom även ihåg att jag och Sara skrev en förfärligt spännande berättelse om en tjej vars exman tog deras gemensamma barn och dödade det. Ja jag säger då det. Josefine hette ungen också tror jag. Vad man minns!!)

Både jag och Niklas har hastigt insjuknat i en dödlig sjukdom.. Åtminstone så har vi ont i halsen. Och eftersom jag är en solstråle och Niklas nya superflickvän så kokar jag te till han varje dag innan jag går på jobbet. (haha, har gjort det två dagar i rad iallafall)

Igår när jag var ute på sista promenaden med Salka så kom det en polisbil och susade förbi mig. Jag tänkte sjävklart på Söndagens mystiska blodfläckar och kollade mig omkring. Då ser jag till min förfäran att jag är FÖRFÖLJD!! Det var en mycket läskig gubbe.. och sen bytte han sida till samma sida som mig! Jag snabbade på stegen lite för att undvika eventuellt mordfall.. men jag insåg sen att han förföljde nog inte mig. Han skulle nog bara åt samma håll. Paranoid? Nej, nu förstår jag inte!

Nej om man skulle göra ett ryck och göra sig klar för att gå på frösön och sticka sig en mössa. Ja så får det bli.

Om det är som jag tror så skrattar jag ihjäl mig. Jag kommer på riktigt lägga mig ner och DÖ av skratt!!!! Hahaha vad jävla styggt!

Kommentarer
Postat av: Zalla

Jävla besvikelse alltså. Huvva! Tur att jag inte är ensam... Hihi! TACK TACK Fina Lina. PUSSAR

2007-10-16 @ 19:54:25
URL: http://zalla.blogg.se
Postat av: Marita

ja just jag AU: Då hade vi ju tom inplastade kort där det stod vad man var för något... Haha, vilka tider. Vi var väldigt ambitiösa må jag säga.

2007-10-16 @ 22:26:36
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0