Life´s a bitch, and then You die!!

Dagen har varit helt okej. Upp och ner går det nu. men jag har slutat böla på jobbet iallafall! Det tar jag hand om på kvällstid nuförtiden. Det är faktiskt bra, eftersom jag inte klär så bra i en skinnlös, röd näsa. Konstigt att ingen vill klippa sig hos mig...
Vet att det kommer bli jobbigare. Men när kan hela den här känslosoppan förvandlas till ilska? En del av mig hoppas att det blir snart, en del av mig hoppas att det aldrig kommer.
Det börjar hända lite mer på jobbet nu iallafall. Det har varit grymt trögt i två månader, men nu har jag faktiskt haft  3 eller 4 kunder idag.. Min enda stammis var och klippte sig idag. Han bokade en ny tid. Jag tror att han känner sig lite tvingad att gå till mig.. Men om man ska få några stamkunder måste man tydligen tvinga sig på dom.
Dessvärre upptäckte jag en mycket besvärande sak idag, tyvärr kan jag inte skriva om det här.. men BESVÄÄÄRANDE var det iallafall!
Iof är ganska mycket besvärande just nu. Men jag har nyligen upptäckt hur mycket man måste dricka för att bli medvetslös. Tydligen är det livshotande. Lite drickning i helgen då kanske..

Nej, exakt NU ska jag försvinna in i nikotindimman. hejhej


Kommentarer
Postat av: Marie G

Om jag hade bott kvar i Stugun, så hade jag varit din stammis. Garanterat! :D

2007-12-15 @ 15:58:31
URL: http://www.nightlife.se/Pluttis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0