Kvällsprat på msn..

Fucking Fabulous säger:

men en annan ska ju håva in storkovan på söndag

sarapara säger:

okej

sarapara säger:

ja jag med

sarapara säger:

kanske en bil

Fucking Fabulous säger:

Jaså? Ja det behöver ju du som pendlar.. en annan tänkte håva in en mille eller så

sarapara säger:

ok men då säljer men bilen och köper en skrutt

Fucking Fabulous säger:

smart!

Fucking Fabulous säger:

man kan ju lätt susa omkring i en skruttsaab nåt år

sarapara säger:

mm

sarapara säger:

ja huva ja. annars har jag spanat in en beige volvo här borta

Fucking Fabulous säger:

Moahahahahaha

Fucking Fabulous säger:

Den är min!!!

Fucking Fabulous säger:

Såg du skruttsaaba åt jörgen som han hade förut?

Fucking Fabulous säger:

Den som Johan ahde?

sarapara säger:

haha ok sorry

sarapara säger:

aha

Fucking Fabulous säger:

ja damn you

Fucking Fabulous säger:

den var ju rolig den

Fucking Fabulous säger:

¨

sarapara säger:

har inte du oxå alltid trott att det heter mistelur?

Fucking Fabulous säger:

nja det tror jag inte.. mistlur trodde jag

sarapara säger:

jaha jag är ju cp jag

Fucking Fabulous säger:

jag trodde ju å andra sidan att det hette plommonstopP.. och att det var ett par byxor

sarapara säger:

ja men jag trodde att det var en monokel

sarapara säger:

monockel

sarapara säger:

nej

sarapara säger:

monokel

Fucking Fabulous säger:

nu är jag inte med... riktigt

Fucking Fabulous säger:

ett glasöga?

sarapara säger:

ja

sarapara säger:

corenelius fudge har ju en sån

Fucking Fabulous säger:

ja.. haha.. det har han faktiskt

Fucking Fabulous säger:

har inte han ett plommonstop också?

sarapara säger:

jo det är ju han som ha det och då trodde jag att det var glasögat

sarapara säger:

men vad sa vi nu var det en byxa

sarapara säger:

kortbyxa

Fucking Fabulous säger:

hahahahaha.. nej det var det jag trodde.. en byxa som man stoppar ner i långa strumpor så man kan stoppa plommon i dom när man pallar

Fucking Fabulous säger:

men det är ju en hatt...

sarapara säger:

ja men oj vad du

sarapara säger:

m jag var

Fucking Fabulous säger:

ja det var du faktiskt haha

sarapara säger:

men men

Fucking Fabulous säger:

jag sa ju att det såg ut som jag hade på mig plommonstopp för att jag hade stoppat in mjukisbyxorna i fotbollssockarna..

sarapara säger:

och då sa jag men lina det är ju en hatt

sarapara säger:

nej en glasöga

Fucking Fabulous säger:

HAHAHAHAHAH!!!!

Fucking Fabulous säger:

Försöker du håva in äran?

sarapara säger:

och då sa andra spelarn att det var en hatt

sarapara säger:

nej för vi blev ju utdömd bra nog

Fucking Fabulous säger:

Stefan dömde ut mig och sa "ja fast å andra sidan Lina så heter det eventuellt plommonstop.. "

sarapara säger:

haha ja

Fucking Fabulous säger:

Och du försökte med ditt glasöga.. men då blev vi utdömd eftersom det uppenbarligen var en hatt

sarapara säger:

alla tror att dom är så smart

Fucking Fabulous säger:

ja men faktiskt

Fucking Fabulous säger:

men jävla dumt namn på en hatt!!

sarapara säger:

ja fast det passar ju inte in på en byxa

Fucking Fabulous säger:

jo.. men tänk värsta bra byxan om man ska palla plommon

sarapara säger:

jo iofs

Fucking Fabulous säger:

Eftersom byxan går ihop vid knäna så kan man stoppa ner plommona i byxorna.. palla hur många som helst!!

Fucking Fabulous säger:

tror du att det ligger deg i att uppfinna nåt sånt?

sarapara säger:

sen är det stopP

sarapara säger:

ja fast kanske äpplen

Fucking Fabulous säger:

Ja.. dagens ungdomar är ju och pallar ma ett

sarapara säger:

ja rabarber

sarapara säger:

kanske en gubbe

sarapara säger:

jord

Fucking Fabulous säger:

ja.. faktiskt..

sarapara säger:

nu ska jag dra och tanka kryckans bil

Fucking Fabulous säger:

det är väl lix bra.. ma råkes

sarapara säger:

haj

Fucking Fabulous säger:

skraj

sarapara säger:

bye uttalas baj

Fucking Fabulous säger:

hmm.. jo?


Kommentarer
Postat av: sara

hahahahah varför är vi så bra ?

2007-10-31 @ 09:54:23
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Mysko

Oj...jag säger då det. Vilket samtal!

2007-11-06 @ 23:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0