Kaaallt

Det är isandes kallt ute i blåsten. Jag och Salka var upp och kollade på garn hos Agneta i hennes garnaffär!
Dit gick det bra, men hem blev det förjävla kallt!!! Nu har jag örvärk till på köpet! Men snaaart är min mössa klar och då ska jag aldrig mer ta av mig den!

Jag skulle vilja gå till köket och hämta en banankaksbit och en kopp te. Men Salka har äntligen somnat på soffan efter våran långa promenad, och om jag reser mig upp och går till köket kommer hon bara följa efter mig och sen kommer hon försöka äta upp min banankaka! Ibland blir jag så matt av att jag låter min hund styra mitt liv! hahaha. Ibland är jag faktiskt lite rädd för henne. Hon bits så hårt!

Ne om man skulle försöka smyga sig till köket!

Förresten. Kolla in Sara och Maritas blogg. Sara har lagt ut en bild på min julklapp som jag ska få! Det känns ju lite trist att få överraskningen avslöjad, men nu ser jag fram emot jul ÄNNU mer! Tack så mycket Sara. Du kan verkligen konsten att hitta på en utmärkt present!

Kommentarer
Postat av: sara

any time any time. Om du behöver julklapps tips, slå en pling. var inte brydd min vän!

2007-10-18 @ 14:02:15
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0