Jag = Ungkarl

Jag verkar vara en ungkarl. Jag äter sannerligen som en iallafall!
Gårdagens middag bestod av 2 limpskivor med ost och en tetra måltidsdryck. Sen åt jag en halv förpackning glass. (sandra åt dock choklad till middag så det är inte så mycket bättre!!)
Dagens middag består av mina smaskiga färdiga köttbullar, spagetti och färdig pepparsås på påse!?
Det fattas väl bara att jag en fredagkväll går från domus med en systempåse fullsmockad med öl och en färdigrätt från findus!
... till på köpet så luktar jag svett.. Ja, vart är världen på väg?

Jag städade ju lägenheten i söndags iaf.. Riktigt rejält! Igår hade jag och Salka som bekant myskväll med popcorn, och Salka fick såklart en egen skål. Idag finns popcorn i hela lägenheten så jag måste dammsuga och skura en gång till. jag blir så matt!!!

nej, nu väntar min gourmetmiddag!

Ps. Jag har konstaterat vad min hund lider av nu.. Det är nog ett släng av mongo. Varje gång hon går förbi en fläck på vägen som är vit så luktar hon på den, och om det skulle vara så lyckligt att det var ett tuggummi så plockar hon upp det och äter på det. jag älskar att plocka ut tuggade tuggummin ur min hunds mun. Och inte lär hon sig heller! DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0