Jag orkar inte.

Jag föreslår att du INTE titulerar dig i någon annans mun? Du är INGENTING för mig..

Mössan är snart klar.. det blir farligt snyggt faktiskt.
Idag har varit kanske drygaste dagen nånsin. Får inte till jävla fönvågor och snart vill jag inte vara frisör längre! Jag kommer ändå inte att få nåt gesällbrev skiiiit.

Nu är jag och Salka hemma i stugun och ska få mammas hemmapizza med bacon. Älsklingen kommer imorron och då ska vi till pappa och äta.. kanske en drink till efterrätt? =)

Jag föreslår att jag sätter i mitt löshår till veckan .. jihoo vad roligt det kommer att bli.

Känns grymt att eventuellt bli frisk från en långvarig sjukdom. En sjukdom vilken jag trodde var obotlig. Det gör att man blir lite mer tacksam till livet.. Jag älskar dig Niklas Sandell! Du och jag för alltid! Faktiskt

Jag är dock inte så dum så att jag tror att folk inte pratar om mig. Men får jag höra ett enda ord kommer jag att skriva ut varenda ord från konversationen dagen innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0