Jag blir så matt!!!

Nu är jag sjuk igen. Har feber, ont i halsen och snorig. För ovanlighetens skull. Jag är som alltid lite småsjuk, och rätt vad det är så bryter det ut. Salka och jag har legat och myst hela morgonen.
Upptäckte en mycket besvärande sak imorse!
Kände en liten smärta under foten som jag inte riktigt kunde lokalisera. Efter ett tag bestämde jag mig ändå för att undersöka problemet. Under foten har jag ett skärsår typ.. men till min förfääran upptäcker jag att det är ett hårstrå som har ätit sig in i foten och orsakat mitt förskräckliga sår!
Det är det som är nackdelen med att vara frisör. Man vet som aldrig vart håren äter sig in. och ONT gör det. Jag hade på skolan en gång ett hår som hade fastnat mellan två tänder och stack rätt ut.. Hur går det ens till?

Angående möss-stickningen igår. Det gick mycket bra. Det var lätt som Agneta sa.. tillochmed jag klarade ju av det. Problemet var ju dock att det var en vovve som hemskt gärna ville hjälpa till. Och om jag ska vara sådär helt ärlig som jag oftast är så var hon inte till särskilt mycket hjälp. Hon åt mest upp mitt garn. Och då blev jag arg!!!

BTW.. mitt hår har kommit. jihoooo!!!

NU ska jag fortsätta sticka. Roligt att sticka när jag egentligen inte är så bra på det. Jag är ju mer av en virkningsmänniska. Lovisa Owen (skriver efternamn eftersom det börjar bli LITE många Loviser som jag har att göra med) lärde mig i ettan eller tvåan nånting. Och sen dess har det varit lite av en passion. Kan det vara dags att göra stickning till en passion? Mitt mål är att en dag orka sticka en tröja! hahaha, trodde jag på det själv eller?


Kommentarer
Postat av: Marita

Ja du är ju en jäkel på att virka tröjor :)

2007-10-17 @ 18:05:24
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: anders

..JA, MEN JAG VILL HA EN MÖSSA! en grå, sån stor säckig, gärna grovstickad.. kanske med en skruvad stickning.. tack på förhand.

PUSS

2007-10-17 @ 21:50:35
URL: http://ontop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0