Facebook

Jag hatar Facebook!

Ma ett skulle man få meddelanden om att man hade fått nya vänner på facebook.. Även fast jag inte hade facebook? Tyckte att det var väldigt märkligt och irriterande. Till sist blev jag irriterad så pass att jag var tvungen att skaffa en facebook. Och nu GÖR dom inget annat än att skicka mail till mig att jag har fått nya vänner och sånt. Ja men det märker jag väl när jag går in på facebook? eller? Och varför ska alla göra massa jämförelser och skicka massa annat skit till mig? jag orkar inte ha 120 mail från facebook varje gång jag går in, för det står bara SKIT i dom. Och det är som sagt sånt jag märker om jag går in!

Jag tänker INTE lägga ut några bilder om det är det dom tror!

Blev ingen träning idag heller.. snart sitter man väl smällfet och kan inte röra sig ur soffan! Kunde dock inte lämna Salka ensam ännu längre.. Hon har redan varit hemma själv i 8 timmar idag..

Nu tänker jag inta en näringsrik tallrik med glass! Och du hörde mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0