En söndagslista?

10 favoriter:
Färg: Rosa, och svart tror jag väl.
Mat: Världens godaste köttbit med raggarhavre och bea. och vitlök såklart
Band: Är inne i en evanescenseperiod för tillfället. Annars har jag alltid tyckt om Bloodhound gang.. =).. haha.. Lyssnar dock mest på hårdrock. Sabaton är bra och metallica och gamla nightwish
Film: Är väl egentligen lite utav en allätare. Kan ALLTID se highschoolfilmer dock. Allt utom krigsfilmer!
Bok: Vingardium Leviosa! Ja, det var Harry Potter
Sport:  Spelat fotboll i en herrans massa år, men nu är det slut dom dom tiderna.
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag efter jobbet och Lördag.
Glassmak: Daim är ju gott. Och den där som Saya hade med sig till mig en gång.
Tid på dygnet: Det beror på. På sommaren är ju hela dagarna roliga förutsatt att man är lediga. Annars är det ju mysigt och kramas på kvällarna.

9 för tillfället:
Humör: Lugn
Smak: Vitlök. Inte så nådigt heller.
Kläder: Blåa adidasbyxor och en randig tröja som är rosa och svart.
Bakgrund: Vadå? På datorn? Jag och Niklas på balen.
Nagellack: Har inget.
Tid: 18.03
Omgivning: Salka sover och sen var det inte så mycket mer.
Irritationsobjekt: Alltid. Men inte här hemma

8 första:
Fylla: Vet faktiskt inte var den utspelade sig.
Screen name: Vadå? idzi_igor? same old
Husdjur: Ja, om inte mina vandrande pinnar gills så är det ju Salken såklart.
Piercing: Gills öronen? Det tog jag när jag var kanske 7-8? Annars tog jag i naveln när jag var 18.
Förälskelse: Jag var kanske 5-6 år och var kär i en som hette Johan. Han var minst 18 och hade en stor motorcykel som jag fick åka på. Och så jobbade han i en godiskiosk på ulvön och jag fick sitta i fönstret till kiosken och äta godis =)..
Musik: Ja du, jag och Jessica Nilsson var hemskt förtjust i Tomas DiLeva. Men det pratar jag inte så högt om. Faktum är att jag tyckte nog bara om han för att Jessica gjorde det. Jag å andra sidan tyckte om Svenne Rubins. hahahahaha. har varit på en konsert och har tillochmed en skiva.
Bil: Ja, det har inte ägt rum än. men första bilen jag körde när jag tagit körkort var mammas Nissan sunny! deru
Kyss: Det vet jag faktiskt inte! 

7 senaste:
Cigarett
: Men hur många gånger ska jag behöva säga det? Jag röker inte!!!
Mat: Åt wok nyss. och bulgur.
Dryck: Svartvinbärsdryck.
Biltur: Igår när pappa när jag skulle klippa pappa så fick han komma och hämta mig pga min oförmåga att kunna gå.
Kyss: Niklas.
Spelad låt: Svårt. Det var varit väldigt tyst här ett tag nu.
TV-program: Har inte kollat på teve på ett tag. Kanske i fredags så såg jag på dobido eller vad det heter.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Jag och Niklas var väldigt goda vänner när vi började dejta.
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej faktiskt inte.
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Japp. Kungen var i stugun en gång och då var min arm med på teven. Och så när vi dansade i Åre förstås.
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack:

Kläder: Jeans med hög midja eller andra töntiga kläder.
Mat: Dont´t get me started
Musik: Har aldrig riktigt förstått mig på jazz.
Dryck: Dricker helst inte sambucca längre... Trodde jag kommit över det men ack så fel man kan ha. Jäger är också förstört.
Personlighetsdrag: Opålitlig, illojal

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Fikade, åt god mat, drack caprihina (?) drack wiskey
Du kan höra just nu: Inte ett jota.. jo, förutom datorn som håller på tänka ihjäl sig. När blev du så snabb? wää
Du inte kan leva utan: Familjen (Niklas och Salka är inräknade), min vänner, god mat och träning
Du gör när du har tråkigt: Surfar, småäter, kollar på teve, spelar kungen

3 personer:
Du kan berätta allt för: Niklas, Sara, Lovisa, Saya.. Det blev fyra
Du beundrar: Mamma och mina vänner.
Du inte gillar: Jag har en gång i tiden hört att man inte ska kasta sten i glashus. Jag kommer att undvika att kasta sten i glashus den här gången och svarar att de som jag inte tycker om vet att jag inte tycker om dem.

2 val:
Kaffe eller te: Det beror på vilket humör jag är på.
Solsemester eller vintersemester: Jag tror att jag tar en solsemester tack.

1 önskan: Att de jag tycker om ska få vara lyckliga och att jag själv får må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0