Det utlovade

Jag utlovade ju igår nåt roligt.. och här kommer det

Jag skrev häromdagen ett inlägg om rökare. Detta av den enkla anledningen att jag var på stan och så var det nån som blåste rök på mig. Eftersom det inte finns nåt som gör mig mer förbannad än det blev det ett inlägg.
Sen är det en "anonym" som har kommenterat..

Alltså allvarligt,hur gammal är du? kan omöjligt vara 20. Får intrycket av att en väldigt ung obildad tjej har skrivit detta.

För det första tycker jag att det är konstigt att jag är obildad som inte tycker om att folk blåser rök på mig.. Är det JAG som är obildad? Är det inte DU som är obildad då som inte har fattat att man dör av att röka? Det står ju dessutom på paketen du förmodligen köper varje dag. "RÖKNING DÖDAR". Fast vad vet jag å andra sidan. När man är så bildad som du kanske man kan bortse från den dumma osanna texten!?
Jag ber om ursäkt till dig "anonym" och hädanefter ska jag vilja ha mer lungcancer! Speciellt då jag själv inte har valt att röka. Är jag ung och obildad om jag inte vill att folk ska hugga ihjäl mig med en kniv på stan heller? Jag förstår inte! Du kan väl skriva ett till "anonymt" inlägg och berätta för mig av vilken anledning jag är obildad? För jag är fruktansvärt nyfiken på det!
Jag skulle kunna skriva hur långt som helst.. men jag avslutar med hahahahahahahahha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra skrivet, håller med! Passiv rökning dödar också!!

2007-10-21 @ 11:20:31
URL: http://raspberrypie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0