Artist

När jag och Frida var ung så skrev vi en förjävla bra en låt.
Såhär gick den:
Pig pig pig, always need a cig. Cig is not good, pig in the neighbourhood.
Cow cow cow, always scream and shout. Shout is not good, cow in the neighbourhood.
Frog frog frog, always need a grog, grog is not good, frog in the neighbourhood.

Ja, man måste väl erkänna att man var lite av en singer/songwriter när man var i sina ungdomsdagar!

Salka ligger på sin nya bästa vän, kokudden, och snarkar. Vad söt hon är!


Kommentarer
Postat av: Frida

Amen du vet ju... America Idol nästa alltså..

2007-10-07 @ 22:57:44
Postat av: Syster

Till saken hör ju också att du kom hem till mig, helnöjd och sjöng låten, som jag sen tvingade dig att lära mig! Haha jag kommer ju ihåg den där låten jag..

2007-10-09 @ 16:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0