AfterWork

Idag var det dags för afterwork för oss frisörer. Det var dock bara jag, Lovan och Lotta som var ut. Maria och Erika ville inte följa med :(
Vi satt länge och diskuterade var vi skulle gå. Jag avsa mig rätten att bestämma iom att jag är så liten så jag inte har hunnit vara på afterwork nånting än. (har ju bara jobbat i stugun egentligen och där är det mycket dåligt med afterworkar)
Vi hamnade iaf på G3 och det var grymt trevligt. Dessvärre var det väl kanske lite väl billigt.. Tror jag fått i mig 4 eller 5 drinkar och två eller tre öl.. Mkt dålig koll.
Sen kom Saya min tjej och hämtade mig och vi gick hem till mig och drack ett glas vin och klämde i oss en hel brieost och snackade en djävulska massa skit! Men det var grett!
Nu funderar jag på om jag ska sätta igång en film och sova på soffan inatt.. Det känns så, då jag varken har karl eller vovve att sova med inatt.
Vill hur som helst tacka lovisa och lotta för en väldigt trevlig kväll!!! Det gör vi om!

It´s gonna be a bompi ride!

Ronny ska ge mig spö, kom igen då ronni bass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0