Äcklad!

Till er som röker:

Fy fan vad äckliga alla som röker är! Helt allvarligt!!!!!
Jag har inte valt att röka, därför jag vill gärna leva lite längre. Så alla äckliga jävlar som blåser rök på mig... tack! Tack för att ni förkortar mitt liv med! Erat är det ingen som bryr sig om eftersom ni bara förpestar livet för alla andra ändå! Men jag har inte valt att röka, och får göra det ändå! tack vare er.. så...tack så mycket.. verkligen!

Dessutom älskar jag att ni kastar era vidriga jävla fimpar på marken som min hund väljer att plocka upp sen! Det enda positiva med att ni röker är som sagt att ni kortar ner erat eget liv så vi slipper er till slut!

Om storgatan blir rökfri så ska jag skratta mig igenom hela livet.. (ända tills jag dör i lungcancer eftersom ni har blåst rök på mig) Att krogen blev rökfri är världens bästa påhitt!!!
OM ni promt måste röka så kan ni väl stå där ingen annan står?? ah? Ja, bra! TACK

Kommentarer
Postat av: Zalla

Jag hatar också rökare. Fy fan! Jag har ett perfekt luktsinne när det gäller rök lukt, så fort jag känner lukten får jag huvudvärk. Måste vara allergisk. Fy fan! Kräks nästan när jag känner röklukt.

2007-10-17 @ 18:55:50
URL: http://zalla.blogg.se
Postat av: Anonym

Alltså allvarligt,hur gammal är du? kan omöjligt vara 20. Får intrycket av att en väldigt ung obildad tjej har skrivit detta.

2007-10-20 @ 11:32:55
Postat av: Lovisa

Ja, jag får också intrycket av att en väldigt ung och obildad tjej skrivit detta:P Haha, vad är det för en som inte ens vågar skriva namn?

2007-10-20 @ 13:22:30
URL: http://lovisaulander.blogg.se
Postat av: Undertecknad

Ja förlåt din anonyma fegis! Ursäkta min ovilja att dö! Jag ska skärpa mig och hädanefter även börja röka själv så att jag erhåller lungcancer fortare!! När man är 20 ska man ha dödslängtan! Fasen att jag jämt glömmer det!

2007-10-20 @ 16:20:59
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0