3/10-2007

Salka har varit en duktig vakthund idag. Hon har stått i fönstret i vardagsrummet och skällt på alla som gått förbi.

Idag har jag färgat en docka som jag imorron ska avfärga och sen färga in igen! Lite jobb men det måste ju göras!
Jag skulle även handla diskmedel idag eftersom det var slut. Det märktes även på kökets skick! Hur som helst så kom jag på när jag var på affärn att jag nog hade gjort mig förtjänt av glass. Köpte 2 liter choklad/vanilj/jordgubb. Nu vågar jag inte öppna lådan för jag tror att om jag öppnar den kommer jag smälla i mig hela lådan och sen kommer jag ha ångest för att jag är tjock! =)
Mamma var förbi iallafall. hon hade köpt en sele till salka och såna där tuggben på reklamen och annat godis och jag fick en ful reflexväst som jag inte tänker ha på mig och en sop och en skyffel med döskallar! Mkt bra!

Imorron är det kanelbullens dag som bekant och jag hoppas på att håva in åtminstone en. Jag och Lovan ska gå på pressbyrån imorron och handla. Anledningen till att vi ska gå på pressbyrån är att det tydligen finns goda kanelisar där! Och så ska vi passa på att snoka =)..

Nu ska jag steka köttbullar igen åt mig och salka och sen ska jag fundera på vad som är värt att kolla på!

-ångest-

it´s gonna be a bompi ride

Kommentarer
Postat av: Marita

Reflexväst är bra!!

2007-10-03 @ 23:59:51
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0