Lördag 26/5

Jaha. Då var det snart kirrat då!

Nu är jag hemma på byn och ska få mig lite ordentlig mat.. Må ju äta upp mig lite för jag har ju blivit så mager på senaste [yeah right]

Igår var det kokta fläsket bannemig stekt. Ringde och skulle beställa pizza åt mig och Niklas. Jag beställde som vanligt med skinka, svamp och räkor.. [rolig man är som varierar sig].. Men när Niklas hade kommit hem med pizzan.. Vad fan tror ni att turkfan hade packat ner.. en med SKINKA!!!! Jag hatar endast skinkpizza.. Så jag satte mig och böla en skvätt så Niklas fick skänka några av hans svampar till mig.. Fyyy faaaan
Det här kommer jag aldrig att hämta mig från!


Kommentarer
Postat av: Marita

skandal! Du skulle ringt och klagat! Puss

2007-05-26 @ 18:05:34
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0