I brist på annat?

DAGENS:
klädsel: För tillfället mjukisbyxor och det berömda marwinlinnet. Men ska snart fli till mig och bege mig på stan en sväng.
frisyr: Ofixat pga. dusch innan sova igår. Snart är det en petitess också. 
låt: Jag vet faktiskt inte än.
tv: Men vadå? Ska jag välja dagens teve? har inte sett på teve än. Men annars kanske jag tar mig en tjuvkik på momento sen :D
vill ha: Niklas PSP. Men han verkar vara ovillig att ge mig det. Så jag nöjer mig med nåt annat fnt så länge.
sjuka: Mycket snorig i ena näsborren idag.
tråkigaste: Att det tar så lång tid att göra sig iordning och jag kan inte gå på stan och se ut såhär.
roligaste: Det ser ut som att det eventuellt skulle kunna bli fint väder snart :D

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Hmm. Mycket klurigt. Måste säga Niklas även fast det var jag som sov i hans säng! I min egen säng så var det iof Niklas med men för jääääättelänge sen.... och jag
såg dig gråta: Hmm. Det var nog Linda. Ringde Niklas i panik och böla en skvätt i Tisdags. Men det såg han ju inte. Hörde bara [jättekul med en flickvän som ringer och bölar i ett]
fick dig att gråta: Det kan nog ha varit jag själv. hahahaha
fick dig att börja skratta: Niklas
du gick på bio med: Omg. it was AGES ago. Kan det varit Niklas och Anita? Det var skitlänge sen.
du gick på stan med: Linda.. men snart ändras det till Amanda :D iii
skickade ett e-mail till dig: Ja. Ett riktigt mail? För jag får nämligen bara porrmail. Hur jag kan få större penis etc etc.. men halå? Kolla vem ni skickar till!
skickade ett sms till dig: Jörgen. eller var det amanda kanske?
skickade ett lunarinlägg till dig: Det vet jag inte riktigt.. måste in och kolla.

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Ja
bråkat med ditt husdjur: nej. men det är väl onödigt?
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nja inte vad jag kan minnas. Men det skulle å andra sidan inte förvåna mig.. JO JAG DRÖMDE SANNDRÖM HÄROMDAN!

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: Svar Nej. Och har ingen lust att fara dit heller
Danmark: Nej och vill nog inte fara dit heller. Förstår inte danska
Finland: Nej. Men det vore trevligt. Finska är fint
Island: Nej
USA: Nej
Tyskland: Nej.. fast det vore iof rätt tufft.. GUTEN TAG! 
Frankrike:
Nej
Spanien: Nej
Italien: Nej men Niklas var där i början av veckan. gills det?
Kroatien: Nej
Grekland: nej, men tar gärna en tripp om nån ska iväg.
Österrike: Nej.
Schweiz: Nej
Thailand: Nej
Kanada: Nej
Brasilien: Nej
Belgien: Nej... vad många ställen jag varit på.

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Spindlar! uuu
Vart vill du gifta dig: Ja du. Kanske kyrkan vore ett bra ställe.
Vem hatar du verkligen: Oj. måste jag skriva det här. T.K hatar jag.. Och frippe
Varit kär: Ja
Kör du bil: Jajjamen. Och jag är jävligt bra på det också!
Har du ett jobb: För tillfället pluggar jag. Färdigpluggat om 3,5 vecka och då har jag ett jobb.
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja men det är väl trevligt. Skönt att vara själv ibland med dock.
Är du ett hälsofreak: Får ryck ibland. Men inte överlag, nej.
Är du ensam nu: Nej. Niklas ligger på soffan och kollar på Borat tror jag. Jag vill INTE kolla på borat. [hade visst inget val. för han förföljer mig med den! det var dessutom Ali G]
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Jadu. Vet inte. De senaste månaderna har jag börjat på "someone told me long ago. There´s a calm before the storm.. I KNOW! It´s been coming for some time" Linda blir jättearg.

FAVORIT:
Rum i huset: Jag bor för tillfället i en etta.. så låt oss säga.. rummet!
Typ av musik: Är bra förtjust i Metallica.. Reggae lyssnar jag gärna på..
Parfym: Sarah Jessica Parker, lacoste "touch of pink"
Månad: Juni, Juli, Augusti... Och kanske januari för då fyller jag år.
Mat: All mat..
Dricka: Coolaaaa
Godis: Måste jag välja favorit? Jag äter all godis.. kanske naturgodis? Vetepuff?
Tidning: Allt skvaller som finns i våran lägenhet. 
Film: Hali Boti
Skådis: Michael Scofield. En ren fröjd för ögat.
Djur: Hund

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: Nja det vill jag väl inte påstå.
Köpt någonting: Nej faktiskt inte. har skickat Niklas. =)
Varit sjuk: Inte värre än vanligt.
Sjungit: Säkerligen.
Sagt "Jag Älskar Dig": Ja
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Ja fast jag sa ju det? 
Träffat någon ny:  Nej
Saknat någon: Alla mina bortsprungna vänner.
Kramat någon: Ja
Kissed someone: Ja
Ätit: Tveksamt. Jo det har jag!

hejda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0