Söndag 1/7

Namn: Lina
Antal kuddar i sängen: Tusen.. men Niklas har de flesta.
Bästa platsen på jorden:  Kan vara Ulvön.
Bästa surftips: bilddagboken.se
Drömmer om: Stöööörre lägenhet
Favorit-tvprogram: Scrubs, Desperate, U name it
Favoritbar: Går inte på krogen längre. Iof kanske man skulle gått på marité innan man dör.
Favoritbok: Harry Potter!!

Favoritdryck: Just nu kan det faktiskt vara sommarcidern..
Favoritfik: Tehuset.
Favoritfika: Bagel med rostbiff och tzatziki och pickles.. mm

Favoritfilm: Harry Potter.
Favoritförfattare: JK Rowling

Favoritgodis: Ge mig saltlakrits!! och en och en annan chokladbit kanske.
Favoritkläder: Min röda skjorta från carlings.. och mina nya linnen.
Favoritmat: Grillat och vitlök.. Kina är inte helt tokigt heller.
Favoritmusik: Johnny Cash.. alltid Cash
Favoritrestaurang: Eastern palace får det bli
Favoritskådis: Vet ej..
Favoritspel: Men det här med sällskapsspel är inte min grej riktigt.. blir ganska arg oftast.. men yatzy är ju kul

Favvoritfärg: Är för tillfället ovanligt förtjust i turkost... och så svart är ju bra
Frisyr: Lite utav en mohikan. Som för övrigt skulle behöva en liten trimning.
Går i sömnen: Går, pratar.. U name it

Har på mig just nu: Träningsbyxor, turkost linne och svart huvtröja.
Hemsida: www.bilddagboken.se Ravenroxx hittar ni mig där som.
 


Hårfärg: Blond och har en blandning mellan 4A och 5N i luggen.
Högsta önskan: Lycka
Intressen: Träffa mina söta vänner, plutten, jobba [faktiskt], kalas

Kammar håret: nej inte på mig själv i varje fall.
Kan baka bullar: Det skulle jag inte vara allt för säker på faktiskt. Har stark ogillan för att ta i deg.
Kompisar: underbaringar.
Min idol: Mamma är bra

Ogillar mest hos folk: Besserwissrar.. can´t handle!!
På söndag ska jag: Nästa söndag? Mysa med lilla plutten

Senast köpta skiva: Köpa skiva? Bränna skiva!!
Senast sedda film: Ja, ett halvhjärtat försök att se ur löjlig synvinkel igår. Ja det var inte så bra som man kunde tro.

Skonummer: 37-38

Skulle helst vilja: Vara lycklig... jämt
Tror på evig kärlek: ja, om inte annat så hoppas jag på evig kärlek.
Tror på spöken: Ja
Tror på ufon: Jag tror inte inte på ufon. Men har inte sett nåt.
Tycker inte om:  Svartsjuka
Tycker om: Niklas och sol

Vill kunna: Det är så mycket här i världen man borde kunna.. var ska jag börja? Det vore ju bra att kunna rulla permanent som en fena. men inget jag skulle lägga min önskan på. Jag vill kunna pengar.
Vill åka till: Thailand, jamaica, hawaii
Är bra på: Jag är bra på ganska mycket... tycker jag själv =)


Ålder: 20.. gammal nu

Åt till frukost imorse: Har inte ätit frulle än, men mamma håller på och svänger ihop en tonfisksallad och lite annat smått och gott.

Ögonfärg: Blååå
Önskar mig i present:  Kamera, MakeUp Store.. ja
Lyssnar på just nu: Mitt eget snörvel.. jag är mkt förkyld.

Jobbigaste skolämnet: Allt var ganska jobbigt faktiskt..
Favorittidning: FHM
Största som händer i sommar: Plutt
Favoritplagg i garderoben just nu: Svarade jag inte på det just?

Längd: 169.. eller om jag har ökat på till hela 170 nu.. man e ju lång!
Byter gärna garderob med: Katja.. eller varför inte missy Elliot :D
Vanligaste färgen på mina kläder: .Svart

I sommar kommer jag gå klädd i:  Min döskallebikini som är fabulous och shorts..
Men absolut inte i: Låt säga overall.
Min yngsta kusin heter: Jörgen.. han är 38

Favoritmodellen just nu: ...
Byxa eller kjol? Byxa.. fast ska nog införskaffa mig en kjol. kan ju vara trevligt
Så många skor har jag: Inga snygga.

Sminktips till allmänheten: Jag... sminktips? skoja?? 

Du trodde att han skojade när han sa: ja... ? va?
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: Ett plagg.. men har inte bestämt vad än.
Senast utlästa bok: Läser inte på utländska.. jobbigt ju

På rasterna i skolan:  Vilade.. snacka skit. fika.. mm

Mitt rum kan beskrivas som:  Bombnedslag.
Mig själv med tre ord: CrazyManiac, Festlig, trevlig
Jag tränar: promenader och snart ska jag skriva in mig på jocks igen.
Jag ville bli när jag var liten: Hade en period när jag skulle bli uppfinnare faktiskt.. hmm
Pluggade på universitetet/ högskolan: Nej, privat frisörskola
Linje på gymnasiet: Estetisk dans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0