Semesterväder.

Noot.

Salka fastnade med tassen i en brunn idag. Hon gallskrek. Det var inte kul alls för matte och husse med en skadad hund. Men det gick bra trots att det lät på salka som att döden var nära. Hon haltade en stund, men nu går hon som vanligt igen.

Jag har ju fått väldigt fint väder på min semestervecka måste jag säga.. Mkt nöjd.. inte

Men ska väl inte klaga, jag har ju en plutt och en älskling att mysa med inne när det regnar.

Saknar Saya som fasen nu.. Koooom heeeeeeeeem.. vi börjar om igeeeeen. vi glömmeeer aaaaallt.. där utee eeeeeee de så kaaaalllt... rev av lite barbados när jag ändå var igång.

Håller på och laddar hem Desperate nu så jag och Salka har nåt att göra imorron. Fast det är ju även harry ppoooottteeeerr imorron! FYyy faan vad roligt det ska bli!

Kommentarer
Postat av: Marita

Vad tyckte frisören om håret på lars??
Kanske kommer in till staden imorgon och kollar på din ögonsten!
Puss

2007-07-12 @ 19:43:04
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0