.Lina.

Jag måste medge att det är konstigt.. men vad gör man?

Jag är för övrigt en dålig matte.. När jag blir trött på att Salka gnäller utan att jag vet vad hon vill [när det uppenbarligen inte är så att hon måste kissa] så tar jag fram klosaxen så går hon och gömmer sig på olika ställen, oftast i buren, och slutar gnäller.. Mkt bra knep!

Idag fick jag klippa en norska på salongen. Det var mycket obra.. Jag är som bekant mycket obra på att förstå norska.. och ännu värre när man ska försöka förstå varann i klippsammanhang. Hon sa dock deilig när hon gick så jag antar att hon var nöjd.. fast jag vet inte riktigt vad det betyder..

för övrigt så har jag klippt mig två gånger i handen idag, och nyss sprack min blåsa från plattången på fingret.. Mkt obehagligt!

Nu skulle jag uppskatta om Salka kunde sluta ta mina skor till fånga i sin bur och även sluta bita på sin bur.. ja hejdå

Kommentarer
Postat av: Ida

kan du inte lägga in lite bilder??

2007-07-31 @ 19:25:18
URL: http://www.idahooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0