.Lina.

Nu kan eventuellt botten vara nådd...på riktigt.
Alla är ute på stan och yrar.. jag sitter hemma och har tryckt i mig ett rör pringles, cola, en grogg, en smirnoff.. har nyss sett Linas kvällsbok och nu sitter jag och kollar på starke man.. STARKE MAN! Är det inte lågt så säg..
Iof så regnar det, så hade jag varit på yran hade frisyren blivit sabbad ändå.

Mitt i min ensamhet med världens starkaste man kan jag inte hjälpa att fundera... de där hotpantsen dom har på sig.. utgör de nån speciell funktion? Vi har väl alla förstått av vilken anledning 100-meters löpare och höjdhoppare och dyl. har på sig lite kläder. Men det kan väl aldrig ha något med luftmotstånd att göra när man tävlar i vem som är starkast i världen. Visserligen så springer de ju emellan när de ska lägga upp tunga stenar på hyllor.. men please! Klä på dig starke man!

Var är Sverige förresten? Magnus och co? Varför är inte han med i tävlingen och visar upp vilka starka män vi har här...pfft!

Nu vill min hund att jag ska komma och spoona henne.. så då tänker jag göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0