.Lina.

Hemma på fastland igen!

Otippat att jag skulle bli blixtersjuk direkt när jag fick semester. Det hela började väl egentligen när jag slutade skola när Malin den onda kvinnan smittade mig med sjukdom. Sen låg det och pyrde hela tiden. Men i torsdags bröt det ut lite extra för både mig och Lovan. Vi gick runt på jobbet båda två och snörvla och hostade. Lovan skyllde på mig men på fredagen kom vi på att det var hennes fel.. Hon har nämligen fönstrena öppen dagarna i ända, så vi sitter och jobbar i korsdrag.

Åkte hem i fredags för att åka ut på ulvön och väl där fick jag dunderont i halsen, snorig som bara den och ögoninflammation för ovanllighetens skull.. Jaja, det är över nu så det är som inget jag lider av för tillfället.

Salka har haft det fint på Ulvön. Sprungit efter grodor, träffat stora vovvar, smitit.. ja jag säger då det. Vilding.

Nu har jag en gosing i knät som vill ha sällskap.. Vilken underbaring till vovve jag har


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0