.Lina.

Min hun vet verkligen inte vad en boll är. När jag säger åt henne att hämta bollen så kollar hon på mig som om jag vore dum i huvve och sen så skäller hon på mig.

Tack..
Tack
du som röker och kastar dina äckliga värdelösa fimpar utanför dörren så min hund äter upp dom. Jag blir lika lycklig varje gång jag ser min hund med en gul stump i munnen som jag med mina händer måste ta ut ur hennes mun. Ser jag dig som kastar dom där äckliga jävla fimparna på marken så kommer jag söka upp var du bor och proppa ner hundbajs i din brevlåda! Ja och du hörde mig!
Tack du som kastat gamla äckliga makaroner på innergården som min hund hittade och åt av. Jätteroligt om hon blir sjuk av din dåliga gamla mat. Jag skickar veterinärkostnaderna till dig.. Är det okej?
Tack även till Salka som för tillfället står och äter på mina skor. Ja men det är okej, verkligen. Jag behöver inte ha några skor på mig när jag jobbar. Jag travar gärna runt i hår och får in det mina fötter.

Jag tar inte hand om mig själv. Det har jag aldrig gjort. Jag mår skit. Tyvärr känns det som om jag aldrig kommer att ta mig ur mina onda cirklar. Jag nedvärderar mig själv och det har jag gjort allt för länge nu. Sen straffar jag mig själv..oftast på helt värdelösa sätt. och så är jag tillbaka i den onda cirkeln. Kan jag inte bara få tycka om mig själv??


Kommentarer
Postat av: sara

hur är det med dig puppan??

2007-07-19 @ 11:28:25
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0