.Lina.

Den utlovade dagliga skrivningen har blivit lite försenad pga av att min kära pojkvän förstörde internet. Jätteglad blev jag då...
Han skulle formatera hårddisken och tog iom det bort drivrutinerna för typ allt. Återigen..jätteglad. och NEJ.. det hela har INTE löst sig än utan jag sitter för tillfället och skriver på Niklas lilla lilla laptop med världens minsta tangentbord så det här inlägget kommer ta ex antal minuter att skriva pga att jag trycker in alla knappar när jag försöker skriva.

För övrigt så har jag börjat jobba igen. Bara jag och Lovisa på salongen den här veckan, men det har gått finfint ändå.. UTMÄRKT (som pappa Mårten hade sagt)
Jag och Salka sticker nog iväg på kusten en sväng i helgen eller till veckan. Det ska bli trevligt.. Välbehövt att komma från stan en sväng.

Har funderat på de som kommer och klipper sig och gärna vill ha det mesta av längden kvar.. Men HALLÅ!! DU har ca tre hårstrån längst ner, och jag måste ta av ungefär en decimeter för att det ska se ut som hår igen!

Nej nu ska jag ladda ner msn på Niklas laptop så återkommer jag senare under dagen kanske..

Fick mer lön än jag hade tänkt förresten. Känns MKT bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0