.Lina.

Å ja. jag har fruktansvärt lite att göra

Hur bor du:I en lägenhet mitt i stan med en underbar pojkvän och en underbar hund
Brukar du komma i tid:  Svar ja. hatar när folk kommer för sent.
Vad hade du i din mun senast:  Vatten.
Har du bra kondition: Alles just nu är den nog inte på topp nej. 
Hur lång är du: 169-170
Hur känner du dig just nu:.. lugn
Hur upplever du dig själv som person: Effektiv, trevlig
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Kan du laga mat: Om jag vill.. eller also.. nej inte så värst bra
Vad jobbar du med/pluggar du: Jobbar som frisör på Max Frisering. 
Vad har du på dig just nu: Svarta adidasbyxor, svart linne.  
Har du någon fobi:  Är fånigt rädd för spindlar. Och så är jag nog rädd för mördare.. men jag tror inte att jag har träffat nån. Salka är rädd för killar med boots.
Hade du en bra kväll igår: Samma som resten av kvällarna den här veckan. Låg framför teven gick ut med salka.. och somnade eftersom jag inte får sova på nätterna.
Vilket är ditt senaste inköp: Bra fråga. Undra om jag inte har varit ganska duktig på senaste. Jo det var en klosax.
Din favoritdryck på morgonen: Juice
Projekt just nu: Har för tillfället inget projekt. Eller jo.. men det har jag inte påbörjat riktigt än.
Vilken tid gick du upp idag: Halv fyra var den va? Och sen var jag väl upp en sväng runt 6.. ja.. lite då och då
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mitt superhemliga sparkonto.
Har du sovit i din egen säng inatt: jajjamen, fast egentligen är den Niklas säng.
Vad hade du sönder senast: Vet inte riktigt. Hade sönder en tallrik litegrann häromdan.
Senaste alkoholintag: Vadå. När eller vad? Iaf så var det när jag var hem i söndags. Då drack jag ett glas vin och sen en öl med mamma.
Har du haft mörkt hår: Men please! Vad har jag inte haft? Jag är frisör!
Är du morgonpigg: Det vill jag väl inte direkt påstå. Även om jag måste just nu.
Vem snackade du med senast: Pratade med syster på msn, Patrik på riktigt och Niklas i telefon.
Stjärntecken: Vattuman
Varm favoritdricka: Ska jag slå till med en irish coffee? Ja.. det är fint.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Skitiskallt vatten eller skitiskall cola. mm.. cola
Alkoholhaltig favoritdricka: Jag dricker väl det mesta som serveras. Som jag och Helene diskuterade har vi blivit riktiga findrickare och jag kan alltså numera dricka rött vin utan att få ont i halsen.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Ja, det skulle väl kanske vara när jag skulle klippa en kund förra veckan som bara ville att jag skulle ta jättelite men ändå vill ha en page ökande framåt.. Inga problem tänkte jag och klippte.. Det jag dock inte såg var att kunden hade somnat och att istället för ökande framåt var det ökande..uppåt? jaja, det hela slutade med att jag fick ta kanske 5-7 cm i nacken och sen blåljuga att det var så hemskt slitet i nacken. Fin toppning, men det var ju som inget hon la märke till.
När hånglade du senast: igår?
Saknar du någon just nu: Ja. Niklas fick ju gärna komma hem. Men sen saknar jag Saya varje varje dag. Så det gör ont! 
Hur ofta loggar du in på LunarStorm: Typ varje gång jag sitter vid datorn. Kollar läget lite.
Gillar du dokumentärer: Ja, also, ibland. Om roliga djur, typ apor. Och om inget djur äter nåt annat. Då blir jag ledsen och så måste Niklas stänga av. Men sen ibland kommer man ju över nåt spännande om spöken eller dylikt.
Vilka språk kan du prata:  Svenska, Engelska, Tyska, lite stygga ord på Thailändska och hemmasnickrad danska. Det du! [det tål ju iof att tilläggas att ingen dansk skulle nånsin förstå vad jag snackar om, men jag förstår å adnra sidan inte ett ord av vad dom snackar om heller]
Vad ska man göra för att få dig irriterad (förbannad!): Vad ska man göra för att inte få mig förbannad?
Senast sedda filmen: Sandor/Ida tror jag.
Kommer du ihåg din första riktiga kärlek: Ja.
Älskar du henne/honom fortfarande: Ja. Alltid
Tror du på mirakel: Ja
Bio eller promenad: Båda.
Är du kittlig: Inte så jätte.. bara ibland.
Snarkar du?: Ehm.. nej nu förstår jag inte riktigt.. vad har du hört?
Största svaghet: Shoppa och skräpmat.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Tufft ju. Flyga vore ju bra. Nej! Läsa folks tankar.. Nej, bli osynlig... Jag vill ha många superkrafter.. okej?
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har piercing i tungan och tatuering på ryggen. Men ska nog sätta tillbaka piercingen i naveln som jag tog ut förra veckan. och det blir nog några tatueringar till.. förlåt mamma
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Hahahahahahahahahahahaha.. det måste ju vara ett skämt.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Estetisk dans, för att jag älskar att dansa.
Kaffe, te eller inget? Jag tar gärna en skvätt av båda. det beror på lite när.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0