Lina

Jag gör som min syster Lovisa i ren protest. Jag hatar att hitta på en rubrik varje dag till mina bloggar. Från och med nu ska jag döpa alla till Lina! Och du hörde mig.

Salka har legat och sovit i mitt knä hela kvällen och jag har fått sitta vid datorn nu när internet äntligen har kommit efter att ha lyst med sin frånvaro. Mycket angenämt!!

Har kommit på värsta bra planen för yranfredagen.. Eftersom Niklas ska fota alla dagar så blir jag och Salka hemma ensam på torsdag och Fredag. Salka ska få vara hos svärmor på Lördan så jag med kan få gå och se presidenten och sabaton iallafall.
Hur som helst är planen att jag as we speak håller på och laddar ner desperate och hade tänkt att se om allt från början. Så hur vore det om jag fick en flaska vin och lite god ost i min ensamhet. Låter som en utmärkt idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0