.Lina.

i brist på annat så...

1. Pratar du fortfarande med den personen du kysste senast?
Såklart att jag gör..

2. Har du sett din bästa vän gråta ?
ja

3. Vilka vitaminer åt du när du var liten?
Vet faktiskt inte om jag fick några vitaminer när jag var liten.. Misskött var jag stakarn.

4. Vad åt du senast?
En brownie.. för jag är tjooooock

5. Har du fått någon komplimang idag ?
nej det har jag då rakt inte.. En del är det synd om!

6. Har du varit med i en rättegång ?
Nej, men vore det inte spännande så säg. Jag är helst inte den som är anklagad förresten

7. Vilket språk pratar din pappa ?
Svenska. Men ibland vettefan also

8. Vilket land har du bott i?
sverige

9. Senaste piercingen?
I naveln. Fast den är inte kvar. Så den senaste piercingen som är kvar var i tungan.

10. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Igår hem från Ulvön.

11. Gay?
Inte det minsta

12.Har du däckat/Spytt för att du har druckit?
Oja.. frågan är väl snarare om jag har druckit utan att däcka/spy?

13. Har du äggat någon?
Nej men jag kanske borde nu när du säger det!

14. Suger det här?
Lite.. Men det är mest roligt att de som läser blogg blir irriterad.. moahahaha

15. Har du varit på stranden?
Jajjamen.. ja inte rakt idag men.. förut

16. Minns du din musiklärares namn?
Jajjamen.. Göran Eriksson

17. Hur bra är din syn?
Flawless

18. Har du varit på ett party?
Nej eftersom jag är extremt mobbad så har jag inte varit på ett party.. eller för den delen haft ett själv.. för jag har inga kompisar [det sista var ingen lögn]

19. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Aldrig i livet!!!! Det räcker att de dom på teve så dör jag

20. Vad skulle du säga om jag var kär i din bror?
Jaha.. vilken av dom? Båda är dessutom upptagna!

21. Har du varit utomlands?
Yes box.

22. Har du sett din bästa vän naken?
ja och det var en vacker syn..

23. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Ja men snälla.. kasta det i ansiktet på mig att jag aldrig får gå på bröllop.. har varit på ett tror jag.. men då var jag jätteliten. Men eftersom Maud och Gösta är dom enda som har haft anständigheten att bjuda mig så får jag väl välja det då även fast jag inte kommer ihåg det.. tack alla som gifter sig!!!

24. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Ja jag skulle nog inte fått nåt pris direkt!

25. Vart är dina syskon nu?
Den som det visste.. Johan är nog på InfoCare och jobbar.. Lovisa är nog på Fujitsu och jobbar.. Adam kan vara på Ica och jobba.. men det vet jag inte.. han vet väl knappt själv var han håller hus.

26. Vad är den senaste drömmen du minns?
Det vet jag faktiskt inte..

27. Vem ringde dig senast?
Det var min kära syster Lovisa.

28. Vilken tid gick du upp i morse?
Ja den var väl runt 9.30 snåret.

29. Vad har du gjort i helgen?
Jag har varit på Ulvön och vilat med hunden.

30. Vad står det i ditt fjärde sms i din inkorg på mobilen?
"men jag gör de! Jättemycke!"

31. När var du redigt sjuk senast?
Det var väl nu i helgen och veckan när jag hade ögoninflammation och halsont och snorig.. det var jobbigt.

32. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Men skoja... Ser jag ut som nån slags kändistafsare eller? Jag får väl säga Patrik Sandell då!

33. Vad finns i din bakficka?
Har ingen bakficka

34. Vad gjorde du kl 2 inatt?
Läste bok och kramades med Salka.

35. Vad ska du göra efter det här?
Exakt NU ska jag gå till Eva och Lars och fika.. Sen ska jag gå til Siw och kolla om hon bjuder på en kopp kaffiii!

Kommentarer
Postat av: Syster

Men hittar du på dom här listorna själv eller?

2007-07-27 @ 08:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0