hej å hå

Nu vankas det återigen blogg..Vi sa upp vårat internet hemma eftersom det led av mongis. Så vilket år som helst nu ska vi skaffa nytt.. för annars faller jag nog död ner..

Nu har jag hunnit jobba en vecka på mitt nya jobb. Trodde inte att det var möjligt att hitta ett jobb som var roligt att gå till, men det har jag gjort. Kliver gladeligen upp kl 7 och plattar håret och sminkar mig..  [kanske inte lika hemskt gladeligen om Niklas ska ligga och pladdra hela natten innan...]

jihoo... kanske man kan få säga såhär på kvällskvisten... Jag tror att jag har bestämt att inte sova inatt, det verkar trevligt.. eller om jag ska ta mig i kragen och gå och lägga mig i 5 timmar... klockan är faktiskt 04.37

Just nu är livet hemskt trevligt.. och det kommer att bli trevligare framöver helgen som kommer.. iii..

Nej men för all del. titta gärna in och boka en klipptid hos mig.. Max Frisering jobbar jag på

Nu.. sova..

Tjarå

Kommentarer
Postat av: Marita

Hunden, när kommer den då?
Puss

2007-07-02 @ 01:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0