Sunday bloody sunday

Ja, och idag var det fika hos bror. Lovisa skulle tydligen fli sig så där sprack ju drömmen om att få gå i mjukisbyxor.
Usch var jag ser ut..

Jag har inte tvättat håret på kanske tre fyra dagar.. Så mitt hår luktar HÅR!! Så jävla vidrigt. Och jag ska kalla mig för frisör? Ja, ska man synda nån gång måste det väl få vara på helgen då! Men nu får jag en chans att inviga mina nya benvärmare iallafall.. Leggings är inte ett varmt mode, tur att det även är modernt med benvärmare och långa tjocksockar. Ja jag säger då det. Men det är ju lika bra att vänja sig eftersom snart är det nyår och i år ska jag ha ett nyårslöfte.
Löftet är att skaffa mig en snyggare stil. Lite finare kläder, kankse inte alltid jobba i en ful, för kort tisha och jeans. Kanske leggings, kanske rentutav att man drar på sig klackarna nån dag. Vad roligt det ska bli att bli fin. Hoppas bara på en lägenhet i stan nu, för jag orkar inte vara fin halv sju på morron när jag ska åka buss.

Tjock är jag också. Väger säkert 200 pannor vid det här laget. Och det enda jag orkar göra för tillfället är att ligga i min säng och surfa. Men det är ju sant som det är sagt, min laptop är fabulous.
Och jag borde börja läsa Harry Potter men det är ju någon som har snott min läslampa, och dessutom är jag rädd för att om jag börjar läsa, så kan jag inte sluta. Typ såpass så att jag måste ringa och sjukanmäla mig från jobbet. Fast den här veckan ska bli en rolig arbetsvecka. Är fullbokad imorron och på torsdag och de övriga dagarna är nästan fullbokade. Skitroligt!!! Har börjat håva in lite stammisar utan att jag har märkt det faktiskt!

Nej men om man skulle gå och fika lite. Eftersom jag är tjock så fikar jag minst två gånger.. moahahahaha. Jag har ingen tanke på att gå ner i vikt, bara så ni vet. Tänkte ut och springa nån dag, men jag har bestämt att det är det för kallt för just nu. Och min mössa glömde jag i stan så jag får ha en ful svetsochmek mössa på mig. Pinsamt.

nog med meningslöst svammel, inget som var värt att läsa iallafall! Hejå

Kommentarer
Postat av: Marie G

Jag hoppas att min nya laptop också är fabulous! :D Kanske att den hinner komma innan jul? *håller tummarna*
Ska släpa mig till en Hårolog snarast möjligt! Kliandet gör mig tokig, och så är schampot snart slut ändå. Perfekt tajming?
Tack för tipset! =)

2007-12-16 @ 13:46:07
URL: http://www.nightlife.se/Pluttis
Postat av: Zalla

Snyggt med svetsochmek mössa.. Hahaha! Borde stå svetsochsmek... Moahahaha!

2007-12-16 @ 14:08:33
URL: http://zalla.blogg.se
Postat av: Evelina

HMM..du skrev i min blogg.. har du tid på ön.. Menade du har du tid på Sön som i söndag?? Behöver veeerkligen klippa/färga!

2007-12-17 @ 08:41:07
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se
Postat av: Marie G

Ville bara säga att jag har skaffat ny blogg. =)

2007-12-17 @ 21:39:48
URL: http://mariehelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0