Nytt år och nya tider

I år har jag:

Bott i Övik
Träffat en massa underbara nya vänner
Blivit frisör
Blivit matte
Blivit dumpad
Blivit förbannad
Blivit arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg
Flyttat hem till mamma
Hittat två underbara partypinglor i mina nya jobbarkompisar <3 Lovan & Lotta
Börjat träna
Slutat träna
Druckit en massa sprit
Tänkt 100 gånger att jag aldrig mer ska dricka sprit
Bott på Storgatan i två olika lägenheter
Bråkat
Myst
Retat folk
Ätit mängder av pizza
Ätit mängder av subway
Gått promenader med Marita och Salka
Skrattat, gråtit och tröstat tillsammans med Linda
Åkt buss med Petra
Förlängt håret
Slitit ur hårförlängning
Snokat
Hatat
Älskat
Klippt och färgat en maaassaaa

Nyårslöfte:
Jag ska skaffa mig en bättre stil. Fyy faan vad snygg jag ska bli.
Ska dessutom skaffa mig en lägenhet och så ska jag träna.. träna träna träna!!

Gott nytt år alla så hörs vi nästa år!!

Och DU din jäkel. Du vet var jag finns. Var fan gick allt fel? Vi som var perfekta!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0